mcyandex
magazine cover

Էլեկտրական հսկա. Tesla Semi-ն հաղթում է իր մրցակիցներին, իմացեք, թե ինչպես:

Հյուսիսամերիկյան NACFE կազմակերպությունը (Հյուսիսային Ամերիկայի բեռնափոխադրումների արդյունավետության խորհուրդ) իրական շահագործման պայմաններում էլեկտրական բեռնատարների մի շարք փորձարկումներ է իրականացրել։

Միջոցառումը, որը հայտնի է որպես «Վազիր ավելի քիչ», տեսավ 22 էլեկտրական բեռնատարներ, որոնք ճանապարհորդեցին Միացյալ Նահանգներով և կատարեցին տարբեր բեռների առաքումներ 18 օրվա ընթացքում: Թեստերը հավաքել են տվյալներ տարբեր պարամետրերի վերաբերյալ, ներառյալ միջակայքը, լիցքավորման ենթակառուցվածքի առկայությունը, սեփականության ընդհանուր արժեքը և այլն: Փորձնական շրջանի արդյունքներով լավագույն էլեկտրական մոդել է ճանաչվել Tesla Semi տրակտորը։

  • Փորձարկման ժամանակ Tesla Semi-ին հաջողվել է օրվա ընթացքում միջինում անցնել մոտ 644 կիլոմետր, որից հետո պահանջվել է 80% լիցքավորում, և դա տևել է ընդամենը 45 րոպե: Այս բեռնատարներից մեկը, որը պատկանում է Tesla Semi-ի առաջին խոշոր հաճախորդներից մեկին՝ PepsiCo-ին, կարողացավ հասնել տպավորիչ արդյունքի՝ 24 ժամում անցնելով մոտ 924 կիլոմետր: Համեմատության համար նշենք, որ Tesla Semi-ի մրցակիցները ցույց են տվել ավելի համեստ արդյունքներ՝ Nikola Tre բեռնատարն անցել է 410 կիլոմետր, Freightliner eCascadia-ն՝ 291 կիլոմետր, Volvo VNR Electric-ը՝ 282 կիլոմետր:

  • Հատկանշական է, որ Tesla Semi բեռնատարներից մեկը կարողացավ 24 ժամվա ընթացքում անցնել 1732 կիլոմետր 750 կՎտ հզորությամբ ընդամենը երեք մասնակի լիցքավորումով, ինչը ավելի ընդգծեց այս մոդելի արդյունավետությունը: Կարևոր է նշել, որ ավելի քիչ վազքի 60%-ն իրականացվել է 32,6 տոննայից ավելի ծանրաբեռնված բեռնատարներով, ինչը մոտ է առավելագույն թույլատրելի 37,2 տոննա քաշին:

Tesla-ն որպես նախատիպ ներկայացրել է Semi-ը դեռ 2017 թվականին և սկսել է նախնական պատվերներ ընդունել, սակայն հաճախորդների առաջին առաքումները սկսվել են միայն անցյալ տարվա վերջին: Մինչ օրս այդ բեռնատարներից միայն մի քանի տասնյակ է հավաքվել Նևադայի Gigafactory-ի արտադրական գծում: Ցավոք, թողարկված առաջին մոդելները որոշ չափով թերի էին, և ցուցադրվեցին էկրանների անջատման հետ կապված խնդիրներ:

Comments

It's empty here for now...

Leave a comment