mcyandex
magazine cover

Ընտրելով օգտագործված BMW 5 Series (F10)՝ հաշվի առեք դրա հուսալիությունը, թույլ կողմերը և գները

«Բիզնես սեդան» արտահայտությունը հաճախ ասոցացվում է գերմանական մեքենաների հետ: Մենք արդեն դիտարկել ենք օգտագործված Mercedes-Benz E-Class-ի առանձնահատկությունները, իսկ այժմ ժամանակն է նայելու նրա վաղեմի մրցակցին՝ BMW 5 Series-ին:

Ինչպե՞ս ընտրել կատարյալ «հնգյակը» F10-ի հետևի մասում: ArmAuto.am-ի տեղեկատվության օգնությամբ նայենք դրա դիզայնին, հուսալիությանը և գնային միջակայքին:

BMW 5 Series-ի դիզայնը F10 թափքում ունի իր առանձնահատկությունները:

Այս մոդելի վեցերորդ սերունդը, որը ներկայացվել է 2009 թվականին, նման էր ավելի հին 7 սերիայի, քանի որ երկու մեքենաներն էլ հիմնված էին նույն հարթակի վրա:

Նախորդ սերնդի համեմատ E60, F10-ի կորպուսը դարձել է ավելի մեծ ու ծանր, իսկ մարմնի կոշտությունը՝ ավելացել։ Այնուամենայնիվ, դիզայնը դարձավ ավելի ավանդական՝ վերացնելով ամբողջովին ալյումինե ճակատը, որն օգտագործվում էր նախորդ սերնդում: Այժմ ալյումինե նյութը մնում է միայն արտաքին մասերում և առջևի կախոցի հենարաններում։

Սեդանի մեխատրոնիկ շասսին, ներառյալ հարմարվողական կափույրները և ակտիվ հակապտտվող ձողերը, հիշեցնում են X5 և X6 պլատֆորմները՝ առջևում գտնվող իրենց կրկնակի ոսկորներով և ետևի մի քանի կապող կախոցներով:

«Հինգ» շարքը ներառում էր մի շարք բենզինային և դիզելային շարժիչներ, ինչպես նաև բենզինային V8՝ 184-ից մինչև 450 ձիաուժ հզորությամբ, բացառելով M5-ի «լիցքավորված» տարբերակը: Շարժիչների մեծ մասը գալիս է 8-աստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփով, չնայած կան նաև մեխանիկական տարբերակներ: «Հինգը» հասանելի էր ինչպես հետևի, այնպես էլ լիաքարշակ xDrive համակարգով:

2013 թվականին F10 մոդելը որոշակի փոփոխություններ է կրել։

Էքստերիերը ստացել է թեթև կոսմետիկ թարմացում, իսկ ինտերիերը՝ աննշան հարդարման փոփոխություններ: Վերափոխումից հետո շարժիչի տիրույթում մնացին միայն տուրբո լիցքավորմամբ և վառելիքի ուղղակի ներարկումով շարժիչները: Այս տեսքով «հնգյակը» շարունակեց արտադրվել մինչև 2017 թ.

Օգտագործված մեքենաների շուկայում ամենամեծ թվով մեքենաները հագեցված են հիմնական 2.0 լիտրանոց բենզինային շարժիչով (184 ձիաուժ): Նախնական ռեստիլինգի մոդելների գները տատանվում են 1,250,000-ից 2,800,000 ռուբլի: 100000 կիլոմետրից պակաս մեքենայի նվազագույն գինը մոտ 2 միլիոն ռուբլի է։

Թարմացված մոդելներն ունեն 1,500,000-ից մինչև 3,500,000 ռուբլի գների միջակայք՝ կախված վիճակից և վազքից: Համապատասխանաբար՝ ցածր վազքով մեքենաներ ավելի թանկ. Արտադրության վերջին տարվա մեքենայի միջին գինը մոտ 2,5-3 միլիոն ռուբլի է:

Բենզինային «վեցերը» (335 ձիաուժ) և V8 (407 ձիաուժ) շուկայում ներկայացված են ավելի փոքր քանակությամբ։ Մեքենաների ամենամեծ թիվը նախասթայլինգային տարբերակներն են։ Նրանց գները տատանվում են 1,200,000-ից 4,300,000 ռուբլի և բարձր:

Երկու և երեք լիտր ծավալով դիզելային շարժիչները ներկայացված են գրեթե հավասարաչափ։ Թարմացված մոդելների մեջ ավելի տարածված են քառագլան տարբերակները (184-218 ձիաուժ): 

Դրանց գները նման են բենզինային տարբերակներին եւ տատանվում են 1 200 000-ից 3 500 000 ռուբլի:

Երեք լիտրանոց դիզելային շարժիչներ (258-313 ձիաուժ) ամենից հաճախ հանդիպում են հինգի նախնական ռեստիլինգային տարբերակներում: Դրանց գները սկսվում են 1 400 000-ից եւ կարող են հասնել 4 500 000 ռուբլու։

BMW 5 Series-ի թույլ կողմերը F10 թափքում

Մարմին և ինտերիեր.

«Հինգ» F10-ի մարմինն ունի հիանալի պաշտպանություն կոռոզիայից, ինչը հատկապես կարևոր է Ռուսաստանի շահագործման համար: Ալյումինե գլխարկը, առջևի փեղկերը և դռները ունեն բարձրորակ ծածկույթ և հազվադեպ են ենթարկվում կոռոզիայի: Պողպատե մասերը նաև ունեն ներկի և այբբենարանի հաստ շերտ, որն օգնում է պաշտպանել դրանք: Մեքենայի ներքևի մասում տեղադրված են պլաստիկ տարրեր, լավ մաստիկ և ձայնամեկուսացում, ինչպես նաև մշակված թաքնված խոռոչներ, որոնք այն դարձնում են ջրի դիմացկուն, նույնիսկ եթե արտահոսքերը և ջրահեռացումները խցանված են:

Այնուամենայնիվ, որոշ փոքր պլաստիկ մասեր, հատկապես ձմռանը, կարող են լինել փխրուն և ենթակա վնասելու: Արտաքին քրոմը նույնպես լավ չի դիմանում ռուսական պայմաններին և կարող է ճաքել։ Ձմռանը լուսարձակների լվացքի ծածկոցները հաճախ լքում են իրենց տեղերը:

BMW 5 Series F10-ի ներսում բարձրորակ ավարտվածքները պահպանում են այն գերազանց վիճակում: Այնուամենայնիվ, երկար վազքի ընթացքում կոճակներն ու ստեղները կարող են մաշվել: Օդափոխման դեֆլեկտորները կարող են ձախողվել նույնիսկ վաղ մոդելներում: Առջևի վահանակի ճաքերն ավելի տարածված են հին տարբերակներում, նախքան վերականգնումը:

Նստատեղերի կաշվե երեսպատումը, հատկապես թեթև նապպան, ենթակա է մաշվածության և ավելի արագ ծերանալու: Սակայն ղեկի կաշին հաճախ պահպանում է իր վիճակը նույնիսկ 150000 կիլոմետր անցնելուց հետո։

Սալոնի էլեկտրական մասերը բավականին հուսալի են, բացառությամբ դռների ջրամեկուսացման հետ կապված խնդիրների, որոնք ճիշտ չտրամադրելու դեպքում կարող են հանգեցնել էլեկտրական բաղադրիչների վնասմանը: Սերվոսները կարող են խափանման ենթակա լինել և վերանորոգման կարիք ունեն:

Շարժիչներ:

N20B20 տուրբո լիցքավորվող բենզինային շարժիչը (184 ձիաուժ և 245 ձիաուժ) հաճախ տառապում է նավթի պոմպի հետ կապված խնդիրներից, ինչը կարող է հանգեցնել շարժիչի արգելափակման և պահանջել հիմնովին վերանորոգում: Բացի այդ, ջերմափոխանակիչով նավթի ֆիլտրի պլաստիկ բաժակը կարող է ճաքել և հանգեցնել նավթի արտահոսքի: Էներգահամակարգը նույնպես զգայուն է վառելիքի որակի նկատմամբ, և այս շարժիչի չիպային թյունինգը կարող է հանգեցնել մխոցների այրմանը:

Մթնոլորտային վեց մխոցանի N52 (204 ձիաուժ) և N53 (258 ձիաուժ) շարժիչները տեղադրվել են միայն վաղ մոդելների վրա: Ժամկետային շղթայի ռեսուրսը առնվազն 180,000 կիլոմետր է: N53 շարժիչի հիմնական խնդիրները կապված են վառելիքի ուղղակի ներարկման համակարգի և կայծային մոմերի և կծիկների համեմատաբար կարճ ծառայության հետ:

N55 տուրբո լիցքավորմամբ վեց մխոցանի շարժիչը (306 ձիաուժ) տեղադրվել է F10 մոդելի վրա իր ամբողջ արտադրական ժամանակահատվածում: Խնդրահարույց տարածքները ներառում են վառելիքի ներարկման պոմպ, ներարկիչներ և բեռնախցիկի օդափոխման համակարգը: Տուրբինը կարող է աշխատել ավելի քան 130,000 կիլոմետր զգույշ շահագործման դեպքում:

Ֆլագմանային տուրբո լիցքավորմամբ V8 N63 (407 և 450 ձիաուժ) կարող է խնդիրներ առաջանալ փականի ցողունի կնիքների և օղակների ժամանակի մեխանիզմի և մաշվածության հետ, ինչը հանգեցնում է նավթի արտահոսքի: Բացի այդ, բալոնների բլոկի խցիկում տուրբինների հետ նախնական դասավորությունը կարող է առաջացնել լարերի և սենսորների խափանումներ շարժիչի խցիկում բարձր ջերմաստիճանի պատճառով:

N47D20 երկլիտրանոց դիզելային շարժիչը (184 ձիաուժ և 218 ձիաուժ) ունի համեմատաբար արագ ժամանակացույցի շղթայի ձգում և կարող է խնդիրներ ունենալ ծնկաձև լիսեռի ճախարակի մեջ՝ ոլորման թրթռման կափույրով: Բացի այդ, ռուսական պայմաններում հաճախ պահանջվում է մուտքի կոլեկտորի մաքրում:

Երկու լիտրանոց դիզելային B47 (190 ձիաուժ), որը հայտնվեց վերականգնումից մի քանի տարի անց, ունի ավելի հուսալի ժամանակի գոտի, չնայած որ մուտքի կոլեկտորի և EGR համակարգի աղտոտման խնդիրը չի վերացել: Բլոկի պոտենցիալ ռեսուրսը կազմում է մոտ 350 000 կիլոմետր։

N57 սերիայի երեք լիտրանոց վեց գլան դիզելային շարժիչները տեղադրվել են 525d, 530d, 535d և M550d տարբերակների վրա։ Հզորության միջակայքը՝ 204-ից մինչև 381 ձիաուժ։ Նրանք պահանջում են ժամանակային շղթայի համակարգի բաղադրիչների թարմացում ոչ շուտ, քան 150000 կիլոմետր անցնելուց հետո։ Տուրբինների միջին ծառայության ժամկետը 250000 կիլոմետր է։

Փոխանցման տուփը:

Հազվագյուտ 6-աստիճան մեխանիկական փոխանցման տուփը հազվադեպ է խնդիրներ առաջացնում և կարող է փոխարինել միայն 150,000 կիլոմետրից հետո:

5-րդ սերիայի հարմարվողական 8-աստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփը ներկայացված է ZF 8HP45 և 8HP70 սերիաների փոխանցման տուփերով, որոնք տեսականորեն կարող են մինչև վերանորոգումը տևել մոտ 300,000 կիլոմետր, բայց որոշ նրբերանգներով:

Արտադրության առաջին տարիների տուփերը կարող են խնդիրներ ունենալ մեխատրոնիկայի միավորի, ոլորող մոմենտ փոխարկիչի կողպման կալանքի և նավթի պոմպի հետ, որոնք ուշադրություն են պահանջում:

Հետևի քարշակ մոդելներում հետևի փոխանցումատուփն ամրացնող լուռ բլոկները արագ մաշվում են: xDrive լիաքարշակ համակարգը նույնպես թույլ կողմեր ​​ունի, այդ թվում՝ փոխանցման տուփի ակտուատորը:

Շասսի:

5-րդ սերիայի շասսին ապահովում է գերազանց հարմարավետություն, սակայն մոդելը չի ​​համարվում վարորդի համար առավել հարմար BMW-ն:

Կախովի հետ կապված խնդիրներ առաջանում են, երբ ճանապարհային ենթակառուցվածքը վատ է և կարող է ներառել առջևի ներքևի կառավարման թևերի, հարվածային կլանիչների և հետևի կախոցի կառավարման թևերի մասերի փոխարինումը:

Էլեկտրոնային կառավարվող շոկի կլանիչները EDC համակարգով ունեն միջին կյանք, իսկ GT մոդելի հետևի առանցքի օդաճնշական սարքերը հուսալի են: Ակտիվ կայունացուցիչները հազվադեպ են ձախողվում:

 

Ղեկը հիմնականում հուսալի է, բայց ղեկի լիսեռի շարժիչի լիսեռում կարող է լինել խաղ և թակոց:

Չնայած իրենց ընդհանուր հուսալիությանը, բարձիկներն ու սկավառակները արագորեն մաշվում են իրենց քաշի և ռուսական պայմաններում աշխատանքային պայմանների պատճառով:

Օգտագործված BMW 5 Series (F10) գտնելը կարող է դժվար լինել, քանի որ առկա են կորպորատիվ նավատորմի մեքենաների և փրկարարական սեդանների մեծ քանակը: Կան նաև քրեական անցյալով դեպքեր։

Մեկնաբանում

Այստեղ դեռ դատարկ է...

Թողնել մեկնաբանում